tihii

Vad gjorde du igår?: Praoade sen kom hem och åt ;d
Har du ett eget rum?: ojaah!
Tycker du om stjärnor?: dom är väl ganska fina ;p
Vad ser du om du tittar bakom dig?: en vägg :d
Gillar du att baka?: det är väl ganska kul ;d
Föredrar du blondiner före brunetter?: bådeoch :)
Hur många kontakter har du på bdb?: 87 st :)
Har du skurit dig?: sure :)
Älskar du någon just nu?: troja inte
Vad åt du senast?: macka
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: ganska ofta jaa :)
Vad tyckte du om det här testet?: det sög, fast jag visste inte vad jag skulle skriva på bloggen satt jag gjordere iaf..

Kommentarer
Postat av: camilla

du ksulle ha tagit en längre ;) puss

2010-04-15 @ 09:36:47
Postat av: Danizz

Älskar du inte mig? </3

2010-04-15 @ 17:20:43
Postat av: Emma

du har blockat mig på apb(a):(

2010-04-26 @ 18:09:51
URL: http://pappasfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0